25.05.20 - 29.05.20
Task 1
Smart Word/ Smart Time
SB c.112-113 впр.1- пригадуємо назви країн та знайомимось з помешканням різних народів
WB c.85 впр.1- поєднати крапки та розмалювати; с.86 впр.1- назвати помешкання та подивитись кому вони належать.
Task 2
Revision
SB c.114-115 - виконати завдання на повторення, усно
WB c.87 - розмалювати частини зображення із крапками, назвати кого упізнав на малюнку.
12.05.20 - 15.05.20
Task 1
Let's Play
SB c.109 впр.1- намалювати на аркуші кімнату та назвати меблі та предмети, що у ній знаходяться, використовуючи вивчені слова;
Повторюємо кольори!
Натисніть тут, щоб слухати і повторювати назви кольорів👈
Виконайте цікаве завдання 👈 Слухайте та оберіть колір!
Виконайте цікаве завдання 👈 Слухайте та оберіть колір!
WB c.82 впр.1- послухати про кольори взуття та прономерувати малюнки.
c.83 впр.1- навести та розмалювати предмети та сказати де вони знаходяться. Наприклад: The shoes are under the bed. The cat is on the wardrobe.
Task 2
Story Time
SB c.110-111 - послухати історію, слухати та повторювати кожну репліку, розуміти про що йде мова.
WB c.84 - поєднати зображення, зафарбувати смайл.
04.05.20 - 08.05.20
Task 1
House. Furniture
SB c.104-105 - послухати та вивчити слова, впр.1- послухати та повторити діалог;
впр.2- сказати де знаходяться об'єкти:
Where is the cat? - It is under the bed.
Where is the ball? - It is on the wardrobe.
Where is the book? - It's under the desk.
WB c.78-79 - впр.1- наклеїти стікери та сказати де знаходяться об'єкти;
впр.2- сказати де знаходиться собачка Спот:
1) Spot is on the desk.
2) Spot is under the desk.
3) Spot is on the bed.
Впр.3- послухати де знаходиться м'яч та намалювати його, потім розфарбувати малюнки.
Task 2
My Clothes
SB c.106-107 - послухати та вивчити слова, впр.1- послухати та повторити діалог;
впр.2- сказати де знаходяться об'єкти:
1)Where are the shoes? - The shoes are under the table.
2)Where is the shirt? - The shirt is on the table.
3)Where are the shirts? - The shirts are on the bed.
4)Where are the shoes? - The shoes are in the wardrobe.
Зверніть увагу! В множині допоміжне дієслово is змінюється на are.
WB c.80-81 - впр.1- послухати та прономерувати малюнки, впр.2- розфарбувати об'єкти, потім сказати де вони знаходяться.
Послухати пісню та усно визначити де знаходиться кіт:
Виконати завдання та відправити його мені:
Увага! Інструкція: після виконання завдання, внизу натискаєте на блактиний прямокутник зі словом Finish! З'явиться табличка з двома варіантами відповіді. Ви обираєте варіант із зображенням конверта зі стрілочкою. Натискаєте на нього і заповнюєте невеличку форму, після чого тиснете Send i робота відправляється мені.
Task 3
Повторити алфавіт
The Alphabet Song 👈
Вписати пропущені маленькі літери до алфавіту та назвати їх:
Повторити алфавіт
The Alphabet Song 👈
Вписати пропущені маленькі літери до алфавіту та назвати їх:
27.04.20 - 30.04.20
Task 1
Revision. Now I can
SB c.100-101 - послухати та виконати завдання на повторення, усно.
WB c.76 - назвати зображені продукти, обвести їх по контуру та розфарбувати. Сказати про їжу, яка подобається, починаючи речення фразою I like... Потім назвати їжу, яка не подобається I don't like...
Task 2
My House
SB c.102-103 - впр.1 послухати та заспівати пісню, впр.2 - послухати та вказати на правильний малюнок.
WB c.77 - намалювати маршрут до меблів кімнат. Запитати та відповісти про те, у якій кімнаті знаходиться кожен з дітей.
Зразок:
Where's Betty? - In the bathroom. (Де Бетті? - У ванній кімнаті.)
Повторити алфавіт
The Alphabet Song 👈
Вписати пропущені літери до алфавіту:
21.04.20 - 24.04.20
Task 1
Task2
Smart World 7
SB c.98 - послухати та повторити
WB c.74 - виконати вправи, слідуючи поясненням до них
Smart Time 7
SB c.99 - показати та сказати назви продуктів
WB c.75 - з'єднати тварину чи рослину та продукт, який від неї походить, розфарбувати її.
_________________________________
Task1
Work with letters!
Letter Zz
Task2
Let's Play!
SB c.94 - послухати та повторити діалог про купівлю їжі в магазині, спробувати відтворити діалог, граючись в магазин
WB c.71 впр.1 - послухати розмову та з'єднати цифри з відповідними малюнками
Task3
Повторити назви їжі та продуктів, що вивчались, прослуховуючи аудіозаписи на сторінках підручника (с.88, 90, 92).
SB c.95 - виготовити з паперу декілька продуктів чи страв, назви яких вивчали. Поговорити про ці продукти за зразком, розігруючи сценку з кимось із членів сім'ї.
Child: I like carrots and ice cream. I don't like bananas.
Mother: I don't like pizza. I like ice cream and burgers.
Пам'ятай! Щоб утворити множину, слід додати до слова закінчення -s/-es, а артикль a забрати. Наприклад: a carrot (1 морква) - carrots (декілька морквин),
a banana (банан) - bananas (банани).
WB с.72 впр.1 - поєднати силует зі стравою чи продуктом та назвати їх.
_________________________________________________
Task1
Work with letters!
Letter Yy
Sing a phonics song 👈
Task2
Food I don't like (Їжа, що не подобається)
SB c.92-93 - слухати слова та запам'ятати їх, слухати та повторювати діалоги, а також виконувати усні завдання
WB c.70 впр.1 - розфарбувати та назвати страви, розфарбувати маршрути та сказати яку їжу не люблю, від імені зображених героїв, використовуючи структуру "I don't like..."
_________________________________
30.03.20 - 03.04.20
Task1
Work with letters!
Letter Ww
Sing a phonics song 👈
Work with letters!
Letter Ww
Sing a phonics song 👈
Task2
Work with letters!
Letter Xx
Task3
Food (Їжа)
Fruit (Фрукти)
SB c.88-89 - слухати слова та запам'ятати їх, слухати та співати пісню, а також виконувати усні завдання
WB c.67 впр.1 - усно, сказати яку їжу люблю, від імені зображених героїв, використовуючи структуру "I like..."
впр. 2 - порахувати фрукти та написати їх кількість.
Yummy! (Смачно!)
SB c.90-91 - слухати слова та запам'ятати їх, слухати та повторювати діалог про страви, а також виконувати інші усні завдання
WB c.68 впр.1 - намалювати смайли біля їжі, яка подобається, а потім озвучити це, вживаючи структуру "I like..."
______________________________________________
23.03.20 - 27.03.20 holidays time!
Час канікул! Розважтесь, співаючи пісні!
Body Vocabulary 👈
Hello, My Body! 👈
Додаток "Starfall" Hello, My Body! 👈
Revision (Повторення частин тіла)
У підручнику (далі SB) с. 86-87 - виконувати усно.
У зошиті (далі WB) c. 66 впр.1 - назвати частини тіла та з'єднати кожен рядок з тією частиною тіла, яка є наступною.
____________________________
для тих, хто вчиться читати і хоче повторити алфавіт
Перейти на сайт з додатком👈
Пропоную завдання на період карантину, які за бажанням можуть виконувати учні. Натискайте на посилання, а також копіюйте та роздруковуйте картки для роботи, які я розміщую для корисного дозвілля учнів!
_____________________________________________
17.03.20 - 20.03.20
Task3
Опрацьовуємо літери, з якими не встигли ознайомитись. Якщо з деякими класами встигли, то хай це буде завданням для повторення.
Letter Vv
Натисніть тут, щоб слухати phonics song!👈
Letter Vv
Натисніть тут, щоб слухати phonics song!👈
Немає коментарів:
Дописати коментар